Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Thomas H. beoordeelde
Hélène I. beoordeelde
Lena H. beoordeelde
Mieke V. beoordeelde
Nice place with delicious sushi!
Rémi A. beoordeelde
Richard G. beoordeelde
Célia M. beoordeelde
personnel accueillant, les sushis sont délicieux, le lieu est vraiment cosy et joli
Reisya R. beoordeelde
Sylvie V. beoordeelde
De très bons sushis et une serveuse rapide et très aimable… une agréable soirée
Fanny D. beoordeelde
Très bon restaurant. Le personnel est très gentil et la nourriture très bonne !